Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου. Τι πρέπει να κάνω για να τον ανακτήσω;

Κάντε κλικ εδώ και συμπληρώστε το email σας. Θα λάβετε ένα email με οδηγίες για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.

Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από το So Nice;

Από τη στιγμή που κάνετε την παραγγελία σας ενημερώνεστε μέσω email για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεστε στα παρακάτω στάδια της παραγγελίας σας:
α) Όταν κάνετε νέα παραγγελία, λαμβάνετε επιβεβαιωτικό email ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία.
β) Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, λαμβάνετε νέο email με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε τη πορεία του δέματός σας μέσω της ιστοσελίδας της συνεργαζόμενης εταιρείας courier.

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα της παραγγελίας μου από το So Nice;

Η αλλαγή μπορεί να γίνει επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30 210 2317193 ή μέσω email στο customerservice@sonice.gr. Όταν επιθυμείτε να προσθέσετε ή να αντικαταστήσετε κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις προσθέσατε. 

Πώς πληρώνω στο So Nice;

Στο So Nice μπορείτε να πληρώσετε με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιθυμείτε:
α) Με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας,
β) Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σας σε τραπεζικό λογαριασμό του So Nice
γ) Μέσω Pay Pal
δ) Μέσω Viva Payments με χρεωστική, prepaid ή πιστωτική κάρτα.
Περισσότερα για τους τρόπους πληρωμής μπορείτε να δείτε εδώ.

Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Το So Nice σας παραδίδει την παραγγελία σας σε όποιο μέρος επιλέξετε, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής δείτε εδώ.

Ποια είναι η χρέωση για τα μεταφορικά στο So Nice;

Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής και τις χρεώσεις, δείτε εδώ.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το So Nice;

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν έχετε αγοράσει από το So Nice εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στην Πολιτική Επιστροφών.

Μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία μέσω τηλεφώνου;

Ναι μπορείτε στο +30 210 2317193.
Είναι τα προϊόντα σας κατάλληλα για ευαίσθητες επιδερμίδες;

Στο So Nice θα βρείτε εξειδικευμένα προϊόντα για ευαίσθητες επιδερμίδες. Μπορείτε να μας καλέσετε στο +30 210 2317193 και ο σύμβουλος αισθητικής της SoNiceθα σας καθοδηγήσει στο κατάλληλο προϊόν για τις ανάγκες του δέρματός σας.

Μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα σε συσκευασία δώρου;

Ναι, επιλέξτε το πεδίο συσκευασία δώρου στο στάδιο καταχώρησης της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει, τι κάνω;

Βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε λάβει το σχετικό email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Έπειτα επικοινωνήστε με την εταιρεία courier αναφέροντας τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας (θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες στο email επιβεβαίωσης αποστολής) ώστε να ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας. Εάν παρόλα αυτά η καθυστέρηση παραμένει αδικαιολόγητη, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 2317193 ή με email στο customerservice@sonice.gr


ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Πραγματοποιήστε αγορές με ασφάλεια
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
για αποστολές σε όλη την Ελλάδα
ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ
Παγκοσμίως αναγνωρισμένα προϊόντα
ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
visavisa masteromastero mastercardmastercard masterpassmasterpass mastercardmastercard safekeysafekey dinersdiners American ExpressAmerican Express